Detalii evaluare #29180396

Rezumat problemă

#2149 AN

Ana şi Bogdan au inventat încă un joc. Jocul are jetoane, albe şi negre, care iniţial se aşază într-un teanc, într-o ordine oarecare. Numim configuraţie succesiunea culorilor tuturor jetoanelor din teanc (în ordine, începând din vârful teancului). Un jeton alb va fi codificat prin litera A, iar un jeton negru prin litera N.

La o mutare un jucător poate lua din vârful teancului oricâte jetoane consecutive (dar cel puţin un jeton), cu condiţia ca toate jetoanele luate să aibă aceeaşi culoare. Jucătorii mută alternativ, prima la mutare fiind Ana. Jocul va fi câştigat de jucătorul care ia ultimul jeton.

Spunem că un jucător are strategie sigură de câştig dacă el, urmând această strategie, câştigă jocul, indiferent care sunt mutările celuilalt jucător.

Scrieţi un program care citeşte T configuraţii şi determină pentru fiecare dintre cele T configuraţii dacă Ana are strategie sigură de câştig.

Detalii

Problema AN Operații I/O an.in/an.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #29180396 Utilizator Ivanovsky Vladan (AlxyD)
Fișier an.cpp Dimensiune 608 B
Data încărcării 05 Aprilie 2021, 15:19 Scor / rezultat 20 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
1 0 secunde OK. 10 10
2 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
6 0 secunde OK. 10 10
7 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
8 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
9 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
Punctaj total 20

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema AN face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.