Detalii evaluare #36506004

Rezumat problemă

#4134 raza1

Pe planeta Quadratia, locuitorii folosesc forme pătrate în tot ceea ce construiesc. Ei au trimis pe solul planetei $N$ mașini speciale de apărare, numite rovere, care se deplasează pe traiectorii ce descriu pătrate. Harta planetei poate fi privită ca un tablou bidimensional cu număr infinit de linii și coloane, numerotarea acestora începând cu 1. Scrieţi un program care să rezolve următoarele cerințe:

  • Determină numărul roverelor a căror traiectorie se intersectează cu diagonala principală a tabloului ce descrie harta.
  • Determină numărul maxim de rovere, care pot fi distruse simultan, într-o singură secundă, înainte de trecerea celor S secunde, precum și secunda minimă în care se poate realiza acest lucru.

Detalii

Problema raza1 Operații I/O raza.in/raza.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #36506004 Utilizator Serban Marinel (marinelserban)
Fișier raza1.cpp Dimensiune 3.94 KB
Data încărcării 05 Mai 2022, 18:17 Scor / rezultat 65 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

raza1.cpp: In function 'void citire_det()':
raza1.cpp:30:18: warning: unused variable 'secunda' [-Wunused-variable]
     int s, l, c, secunda, cati_max = 0, sec_max = 0, i, j, cati;

                  ^
raza1.cpp:30:54: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable]
     int s, l, c, secunda, cati_max = 0, sec_max = 0, i, j, cati;

                                                      ^
raza1.cpp:30:57: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable]
     int s, l, c, secunda, cati_max = 0, sec_max = 0, i, j, cati;

                                                         ^
raza1.cpp:30:60: warning: unused variable 'cati' [-Wunused-variable]
     int s, l, c, secunda, cati_max = 0, sec_max = 0, i, j, cati;

                                                            ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 1 1
2 0 secunde OK. 1 1
3 0 secunde OK. 1 1
4 0 secunde OK. 1 1
5 0 secunde OK. 1 1
6 0 secunde OK. 1 1
7 0 secunde OK. 1 1
8 0 secunde OK. 1 1
9 0 secunde OK. 1 1
10 0 secunde OK. 1 1
11 0 secunde OK. 1 1
12 0 secunde OK. 1 1
13 0 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 2 2
15 0 secunde OK. 2 2
16 0 secunde OK. 2 2
17 0 secunde OK. 2 2
18 0 secunde OK. 2 2
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde OK. 2 2
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
26 0 secunde OK. 3 3
27 0 secunde OK. 3 3
28 0 secunde OK. 3 3
29 0 secunde OK. 4 4
30 0 secunde OK. 4 4
31 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
34 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
35 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
36 0.008 secunde OK. 4 4
37 0.008 secunde OK. 4 4
38 0.016 secunde OK. 4 4
39 0.024 secunde OK. 4 4
40 0.028 secunde OK. 4 4
Punctaj total 65

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema raza1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.