#628
Cub1
Lui Andrei îi plac foarte mult jocurile de tip puzzle. De curând, el a descoperit un joc nou: un cub de dimensiune n
format din n•n•n
cuburi unitate sub forma unor cămăruţe. Cubul poate fi văzut ca o matrice tridimensionala ale cărei elemente sunt cămăruţele. Două cămăruţe se numesc adiacente dacă au o faţă comună. Astfel, o cămăruţă poate fi adiacentă cu maxim 6
cămăruţe. Scopul jocului este acela de a duce o bilă din cămăruţa de coordonate (1,1,1)
în cămăruţa de coordonate (n,n,n)
. Bila poate trece dintr-o cămăruţă în alta doar dacă acestea sunt adiacente, iar noua cămăruţă este accesibilă din cămăruţa curentă.
Cunoscând n
, dimensiunea cubului şi valorile asociate fiecărei cămăruţe, determinaţi:
a) cămăruța cu un număr maxim de cămăruțe ce pot fi accesate din ea;
b) un drum de lungime minimă de la cămăruţa (1,1,1)
la cămăruţa (n,n,n)
.
Grigore Moisil, 2014
Problema | Cub1 | Operații I/O |
cub1.in /cub1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 2 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 16 MB
|
Id soluție | #41174720 | Utilizator | |
Fișier | cub1.cpp | Dimensiune | 2.70 KB |
Data încărcării | 14 Ianuarie 2023, 22:58 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
cub1.cpp:25:25: error: size of array 'viz' is too large inf viz[1003][1003][1003]; ^ cub1.cpp: In function 'int LEE(int, int, int)': cub1.cpp:28:5: error: 'viz' was not declared in this scope viz[i][j][k].score=1; ^ cub1.cpp:56:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type] } ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cub1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.