Detalii evaluare #43290463

Rezumat problemă

#2068 kpal

Alecu este un copil năzdrăvan care strică orice lucru. El a scris pe o foaie de hârtie un cuvânt. Fiind elev în clasa întâi, el nu a învățat decât primele X litere mici ale alfabetului englez, iar cuvântul de pe foaie este scris doar cu aceste litere.

El își propune să taie foaia în mai multe bucăți dar să obțină doar cuvinte având același număr de litere și în același timp toate cuvintele obținute în urma tăierii să fie palindromuri. Un cuvânt este palindrom dacă citit de la stânga spre dreapta este identic cu cuvântul obținut prin citire de la dreapta spre stânga. Exemplu de palindrom este cuvântul abcba.

În dorința de a obține în urma tăierii doar cuvinte palindrom, Alecu poate schimba orice literă a cuvântului, în oricare alta cunoscută de el, dar fiecare astfel de schimbare are un cost cunoscut. Mai mult, el știe că o literă din cuvântul inițial nu o poate schimba decât cel mult o singură dată.

Notăm cu Nr(c) numărul minim de palindromuri de lungimi egale în care poate fi tăiat cuvântul de pe foaie, având voie să se efectueze schimbări ale literelor, dar care să nu însumeze un cost total mai mare decât c. Alecu știe să determine valoarea Nr(c) pentru orice număr natural c.

Scrieți un program care pentru un număr natural Q și șirul numerelor naturale 0,1,2,...,Q-1,Q, determină suma: Nr(0)+Nr(1)+Nr(2)+...+ Nr(Q-1)+Nr(Q).

Lot informatica, Alexandria, 2017

Detalii

Problema kpal Operații I/O kpal.in/kpal.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #43290463 Utilizator Belu Ianis (sinai2008)
Fișier kpal.cpp Dimensiune 1.60 KB
Data încărcării 17 Aprilie 2023, 01:03 Scor / rezultat 33 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 3 3
8 0.016 secunde OK. 3 3
9 0.016 secunde OK. 3 3
10 0.016 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.052 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0.052 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.052 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0.052 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0.052 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0.048 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0.048 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0.02 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0.028 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
28 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
29 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
30 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 33

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema kpal face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.