Detalii evaluare #44526535

Rezumat problemă

Studii recente arată că într-adevăr există viață inteligentă pe Marte. Problema de acum este că omenirea se află în război cu Marțienii și cea mai bună strategie pentru noi este să atacăm primii. Pe Marte se află un sistem de cale ferată complex alcătuit din N orașe conectate de M căi ferate bidirecționale.

Omenirea a apelat la cel mai mare bombardier posibil, domnul RANDy, ca să distrugă căile ferate. Pentru că este un maniac, el mai are doar o bombă disponibilă, deci va putea ținti doar o cale ferată. RANDy va ținti doar căile ferate strategice. O cale ferată este strategică dacă și numai dacă există o pereche de orașe (x, y) astfel încât să putem ajunge de la x la y și după bombardarea acesteia, să nu mai poți ajunge de la x la y.

Marțienii încep să se prindă de planul nostru, așa că încep să construiască Q noi căi ferate. După fiecare cale ferată nou adăugată, RANDy vrea să știe câte căi ferate strategice există. El este în dubii, și vă cere ajutorul.

Detalii

Problema Martian War Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #44526535 Utilizator Matei Ursache (MateiUrsache)
Fișier martian_war.cpp Dimensiune 2.67 KB
Data încărcării 02 Septembrie 2023, 21:00 Scor / rezultat 6 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0.244 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 Depășit Limita de timp depășită 2 0
4 0.232 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0.236 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0.224 secunde Raspuns gresit. 2 0
7 Depășit Limita de timp depășită 2 0
8 0.232 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0.228 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 Depășit Limita de timp depășită 3 0
11 Depășit Limita de timp depășită 3 0
12 0.004 secunde OK. 3 3
13 Depășit Limita de timp depășită 3 0
14 0.708 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.708 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0.72 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.3 secunde Caught fatal signal 11 3 0
18 0.796 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0.716 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0.304 secunde Caught fatal signal 11 3 0
21 0.3 secunde Caught fatal signal 11 3 0
22 0.3 secunde Caught fatal signal 11 3 0
23 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0.816 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0.22 secunde Caught fatal signal 11 3 0
26 0.22 secunde Caught fatal signal 11 3 0
27 0.22 secunde Caught fatal signal 11 3 0
28 0.804 secunde OK. 3 3
29 0.592 secunde Raspuns gresit. 3 0
30 0.18 secunde Caught fatal signal 11 3 0
31 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
32 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
33 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
34 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
35 0.108 secunde Raspuns gresit. 3 0
36 0.152 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 6

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Martian War face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.