Detalii evaluare #44556304

Rezumat problemă

#4462 ashima

Se dă un șir A, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i, unde K este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M, formată din L linii și C coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?

Detalii

Problema ashima Operații I/O ashima.in/ashima.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #44556304 Utilizator Andrei Nuda Danu (UndeEraProgramatorul)
Fișier ashima.cpp Dimensiune 740 B
Data încărcării 07 Septembrie 2023, 14:33 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 Depășit Limita de timp depășită 2 0
2 Depășit Limita de timp depășită 2 0
3 Depășit Limita de timp depășită 2 0
4 Depășit Limita de timp depășită 2 0
5 Depășit Limita de timp depășită 2 0
6 Depășit Limita de timp depășită 2 0
7 Depășit Limita de timp depășită 2 0
8 Depășit Limita de timp depășită 2 0
9 0.152 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0.312 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.2 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0.316 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0.18 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0.32 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.176 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0.332 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.184 secunde Raspuns gresit. 4 0
18 0.208 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0.248 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0.268 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0.312 secunde Raspuns gresit. 5 0
22 0.332 secunde Raspuns gresit. 5 0
23 0.188 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0.22 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0.256 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0.204 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.34 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0.32 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.204 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0.22 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0.276 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0.236 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.332 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0.332 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0.196 secunde Raspuns gresit. 1 0
36 0.224 secunde Raspuns gresit. 1 0
37 0.244 secunde Raspuns gresit. 1 0
38 0.272 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0.312 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0.344 secunde Raspuns gresit. 2 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.