Detalii evaluare #47071997

Rezumat problemă

#4462 ashima

Se dă un șir A, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i, unde K este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M, formată din L linii și C coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?

Detalii

Problema ashima Operații I/O ashima.in/ashima.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #47071997 Utilizator Croitoriu Andrei (Andrei_Croitoriu)
Fișier ashima.cpp Dimensiune 1.95 KB
Data încărcării 02 Decembrie 2023, 10:40 Scor / rezultat 52 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

ashima.cpp: In function 'int main()':
ashima.cpp:59:26: warning: division by zero [-Wdiv-by-zero]
             else fout<<1/0;

                          ^
ashima.cpp:77:26: warning: division by zero [-Wdiv-by-zero]
             else fout<<1/0;

                          ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde OK. 2 2
2 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0.016 secunde OK. 2 2
5 0.012 secunde OK. 2 2
6 0.016 secunde OK. 2 2
7 0 secunde Caught fatal signal 8 2 0
8 0 secunde Caught fatal signal 8 2 0
9 0.188 secunde OK. 2 2
10 0.284 secunde OK. 2 2
11 0.232 secunde OK. 2 2
12 0.304 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0.228 secunde OK. 3 3
14 0.32 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Caught fatal signal 8 3 0
16 0 secunde Caught fatal signal 8 3 0
17 0.432 secunde OK. 4 4
18 0.46 secunde OK. 4 4
19 0.48 secunde OK. 4 4
20 0.496 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0.5 secunde OK. 5 5
22 0.512 secunde OK. 5 5
23 0.448 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0.484 secunde OK. 2 2
25 0.512 secunde OK. 2 2
26 0.516 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.516 secunde OK. 3 3
28 0.532 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.488 secunde OK. 2 2
30 0.508 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0.524 secunde OK. 2 2
32 0.524 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.544 secunde OK. 2 2
34 0.548 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0 secunde Caught fatal signal 8 1 0
36 0 secunde Caught fatal signal 8 1 0
37 0 secunde Caught fatal signal 8 1 0
38 0 secunde Caught fatal signal 8 2 0
39 0 secunde Caught fatal signal 8 2 0
40 0 secunde Caught fatal signal 8 2 0
Punctaj total 52

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.