Detalii evaluare #48035418

Rezumat problemă

#1227 Spioni

Gigel si Ionel se joacă de-a spionii! De aceea ei imaginează o modalitate de a codifica un mesaj astfel încât nimeni să nu îl poată descifra. Toate mesajele lor au lungimea o putere a lui 2. Ei numerotează literele mesajului începând cu 1. Apoi separă literele în două categorii: cele cu număr de ordine impar în stânga, cele cu număr de ordine par în dreapta, păstrând ordinea lor. Procedeul continuă pentru fiecare grupă nou rezultată începând cu cea din stânga, până când fiecare grupă obţinută conţine un singur caracter. După terminarea operaţiilor alipesc grupele de câte o literă rezultate, începând de la stânga spre dreapta şi obţin mesajul codificat.

De exemplu pentru mesajul MESAJNECODIFICAT procedează astfel:
1. numerotează

MESAJNECODIFICAT
123456789...

2. separă

MSJEOIIA                   EANCDFCT            apoi repetă paşii 1 şi 2 pentru 
12345678                   12345678            fiecare grupă rezultată

MJOI        SEIA           ENDC       ACFT
1234        1234           1234       1234

MO   JI     SI   EA        ED  NC     AF  CT
12   12     12   12        12  12     12  12

M O  J I    S I  E A       E D  N C   A F  C T
1 2  1 2    1 2  1 2       1 2  1 2   1 2  1 2    

până se obţine un singur caracter în fiecare grupă şi alipind literele de la stânga spre dreapta rezultă mesajul codificat: MOJISIEAEDNCAFCT

Scrieţi un program care să rezolve următoarele două cerinţe:

  1. dat fiind un mesaj, să determine codificarea acestuia;
  2. dat fiind un mesaj codificat, să determine decodificarea acestuia.

Detalii

Problema Spioni Operații I/O spioni.in/spioni.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #48035418 Utilizator Craiu Andrei (Craiu_Andrei_David)
Fișier spioni.cpp Dimensiune 1.72 KB
Data încărcării 13 Ianuarie 2024, 18:26 Scor / rezultat 26 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 4 4
4 0 secunde OK. 5 5
5 0 secunde OK. 4 4
6 0 secunde OK. 5 5
7 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 26

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Spioni face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.