#3375
labirint3
Vasilică vizitează cetățile medievale. Fiind curios, el încearcă să descopere pasajele secrete și ascunzătorile. Din nefericire, s-a rătăcit și a ajuns într-o sală din care nu poate ieși decât trecând printr-un labirint. Există o hartă a labirintului, o matrice de n
linii și m
coloane, un element din această matrice reprezentând o cameră. Deplasarea în labirint se poate face numai prin camerele adiacente pe orizontală și verticală. Intrările în labirint sunt notate cu A
, ieșirile cu C
, iar camerele zidite (inaccesibile) cu Z
. Ieșirea din labirint se poate face din una din camerele C, în fiecare astfel de cameră existând câte un elicopter încuiat. Toate elicopterele se deschid cu aceeași cheie, câte un exemplar al cheii aflându-se în camerele B
. Trecerea în altă cameră va dura 1
unitate de timp. Pentru a ieși din labirint Vasilică intră pe una din intrările notate cu A
, ia cheia dintr-o cameră B
și iese din labirint printr-o cameră C
. El va intra în camera A
la timpul 1
. Camerele de tip A
pot fi situate oriunde pe hartă. În drumul de la o cameră de tip A
către o cameră de tip B
se poate trece printr-o cameră de tip C
fără a se ieși din labirint. Ajutați-l pe Vasilică să iasă cât mai repede din labirint.
Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2020
Problema | labirint3 | Operații I/O |
labirint.in /labirint.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 10 MB
|
Id soluție | #49166063 | Utilizator | |
Fișier | labirint3.cpp | Dimensiune | 2.77 KB |
Data încărcării | 17 Februarie 2024, 23:43 | Scor / rezultat | 20 puncte |
labirint3.cpp: In function 'int main()': labirint3.cpp:64:10: warning: unused variable 'p' [-Wunused-variable] { char p; ^ labirint3.cpp:66:8: warning: variable 'intrare' set but not used [-Wunused-but-set-variable] poz intrare[m*n]; ^ labirint3.cpp:67:9: warning: variable 'iesire' set but not used [-Wunused-but-set-variable] poz2 iesire[m*n]; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
8 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 20 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema labirint3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.