Detalii evaluare #49291542

Rezumat problemă

#4462 ashima

Se dă un șir A, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i, unde K este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M, formată din L linii și C coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?

Detalii

Problema ashima Operații I/O ashima.in/ashima.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #49291542 Utilizator Balescu Alexandru (AleX101_)
Fișier ashima.cpp Dimensiune 1.15 KB
Data încărcării 24 Februarie 2024, 13:48 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

ashima.cpp: In function 'int afisare(int (*)[30], int, int)':
ashima.cpp:15:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type]
 }

 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
2 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
3 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
4 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
5 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
10 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
11 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
12 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
13 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
14 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
15 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
16 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
17 0 secunde Caught fatal signal 11 4 0
18 0 secunde Caught fatal signal 11 4 0
19 0 secunde Caught fatal signal 11 4 0
20 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
21 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
22 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
23 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
24 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
25 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
26 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
27 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
28 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
29 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
30 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
31 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
32 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
33 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
34 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
35 0 secunde Caught fatal signal 11 1 0
36 0 secunde Caught fatal signal 11 1 0
37 0 secunde Caught fatal signal 11 1 0
38 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
39 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
40 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.