Detalii evaluare #49717504

Rezumat problemă

#2130 Robot4

Vlad a inventat un nou joc. Jocul conţine N standuri aşezate în linie dreaptă. Fiecare stand are o etichetă pe care este scris un număr natural. Eticheta este considerată corectă dacă numărul îndeplineşte următoarele două condiţii:

  • conține atât cifre pare, cât și cifre impare;
  • începe cu cifrele impare așezate în ordine crescătoare, urmate de cifrele pare în ordine descrescătoare.

Pentru jocul său, Vlad a construit robotul reparator care ştie să verifice numere şi să le repare, dacă este necesar. Robotul reparator se deplasează în linie dreaptă și se opreşte pe rând la fiecare dintre cele N standuri. La fiecare stand, robotul verifică eticheta şi dacă nu este corectă, o „repară”. Pentru a repara eticheta, robotul aranjează cifrele impare în ordine crescătoare, apoi, în continuare, aranjează cifrele pare în ordine descrescătoare; dacă eticheta nu conţine nicio cifră impară, cea mai mare cifră pară o înlocuieşte cu 9 ; dacă eticheta nu conţine nicio cifră pară, cea mai mică cifră impară o înlocuieşte cu 0 . Deplasarea de la un stand la altul durează t secunde, verificarea etichetei unui stand durează v secunde, iar repararea acesteia durează r secunde. Cursa robotului se încheie după ce robotul a verificat toate cele N standuri şi a reparat etichetele incorecte.

Scrieţi un program care citeşte numărul N de standuri, timpul (ora h , minutul m , secunda s) când robotul ajunge la primul stand, timpii t , v și r cu semnificaţia din enunţ şi etichetele standurilor și care rezolvă următoarele cerințe:

  1. calculează şi afişează timpul (ora, minutul şi secunda) când robotul a încheiat verificarea tuturor celor N standuri şi repararea etichetelor incorecte;
  2. repară (unde este necesar) etichetele standurilor şi afişează etichetele celor N standuri la final.

Detalii

Problema Robot4 Operații I/O robot4.in/robot4.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #49717504 Utilizator Stroie Matei (Stroiemateiinfo)
Fișier robot4.cpp Dimensiune 925 B
Data încărcării 13 Martie 2024, 08:51 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
1 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Robot4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.