Detalii evaluare #49785201

Rezumat problemă

#4098 pulsar

Data stelară 3210: Căpitanul navei USS Entrerprise, Jean-Luc Picard se află într-o misiune importantă în cuadrantul Beta al galaxiei. Acesta trebuie să ajungă cât mai rapid de la planeta Vulcan până la planeta Qo’noS, dar din păcate pentru această misiune Jean-Luc Picard nu va putea să ajungă instantaneu la destinație folosind warp drive-ul navei, ci va trebui să se deplaseze în mod normal, din sector în sector. Vouă vă revine rolul de a îl ajuta pe Jean-Luc Picard și să îi răspundeți la una din următoarele întrebări știind harta galaxiei:
- Care este numărul maxim de sectoare ale galaxiei Smax afectate la orice moment de timp de către cel puțin un pulsar.
- Care este timpul minim Tmin de care are nevoie Jean-Luc Picard pentru a ajunge pe planeta Qo’noS.

OJI 2022 clasa a X-a

Detalii

Problema pulsar Operații I/O pulsar.in/pulsar.out
Limita timp 2 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #49785201 Utilizator Pughiuc Mihai (Pughiuc_Mihai)
Fișier pulsar.cpp Dimensiune 7.18 KB
Data încărcării 14 Martie 2024, 19:13 Scor / rezultat 8 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

pulsar.cpp: In function 'void modificare_diagonala(int, int, int, int)':
pulsar.cpp:31:21: warning: unused variable 'coltsusY' [-Wunused-variable]
                 int coltsusY=pulsari[i].y;

                     ^
pulsar.cpp:33:21: warning: unused variable 'coltdreaptaY' [-Wunused-variable]
                 int coltdreaptaY=pulsari[i].y+j;

                     ^
pulsar.cpp:35:21: warning: unused variable 'coltjosY' [-Wunused-variable]
                 int coltjosY=pulsari[i].y;

                     ^
pulsar.cpp: In function 'int lee()':
pulsar.cpp:174:12: warning: 'RASPUNS' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     return RASPUNS;

            ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0.004 secunde OK. 2 2
5 0.032 secunde Caught fatal signal 11 2 0
6 0.056 secunde Caught fatal signal 11 3 0
7 0.076 secunde Caught fatal signal 11 3 0
8 0.076 secunde Caught fatal signal 11 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
12 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
13 0.004 secunde Caught fatal signal 11 3 0
14 0.004 secunde Caught fatal signal 11 3 0
15 0.004 secunde Caught fatal signal 11 3 0
16 0.004 secunde Caught fatal signal 11 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
22 0.016 secunde Caught fatal signal 11 3 0
23 0.02 secunde Caught fatal signal 11 3 0
24 0.056 secunde Caught fatal signal 11 4 0
25 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
26 0.004 secunde Caught fatal signal 11 3 0
27 0.008 secunde Caught fatal signal 11 3 0
28 0.02 secunde Caught fatal signal 11 3 0
29 0.016 secunde Caught fatal signal 11 3 0
30 0.016 secunde Caught fatal signal 11 3 0
31 0.048 secunde Caught fatal signal 11 3 0
32 0.044 secunde Caught fatal signal 11 3 0
33 0.064 secunde Caught fatal signal 11 3 0
34 0.072 secunde Caught fatal signal 11 3 0
35 0.068 secunde Caught fatal signal 11 3 0
36 0.064 secunde Caught fatal signal 11 4 0
Punctaj total 8

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pulsar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.