Detalii evaluare #50154868

Rezumat problemă

Pentru o permutare p1, p2, …, pN a numerelor de la 1 la N și o poziție K, (1 ≤ K ≤ N), notăm cu BestK numărul minim de interschimbări (a valori situate pe poziții consecutive) necesare pentru a se obține o permutare descrescătoare de la poziția 1 la poziția K și crescătoare de la poziția K la poziția N. Se dă o permutare. Se cere să se rezolve una dintre următoarele două cerințe:
1. Pentru o poziție K dată să se calculeze BestK.
2. Pentru toate pozițiile K de la 1 la N să se calculeze BestK.

Detalii

Problema Bisortare Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.25 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50154868 Utilizator Nume Prenume (pbinfonume)
Fișier bisortare.cpp Dimensiune 1.92 KB
Data încărcării 28 Martie 2024, 21:21 Scor / rezultat 9 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0.128 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0.1 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0.116 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde OK. 3 3
13 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.004 secunde OK. 3 3
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0.128 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.108 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0.124 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
28 0.128 secunde Raspuns gresit. 4 0
29 0.104 secunde Raspuns gresit. 4 0
30 0.116 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 9

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Bisortare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.