Detalii evaluare #50168743

Rezumat problemă

#105 max2

Să se scrie un program care determină maximul a două numere întregi citite de la tastatură.

Detalii

Problema max2 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50168743 Utilizator Simona Stirbu (Alunita8080)
Fișier max2.cpp Dimensiune 1.13 KB
Data încărcării 29 Martie 2024, 13:32 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

max2.cpp:3:1: error: stray '\305' in program
 Soluţii

 ^
max2.cpp:3:1: error: stray '\243' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\305' in program
 Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. 

 ^
max2.cpp:6:1: error: stray '\237' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\303' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\242' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\303' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\256' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\305' in program
max2.cpp:6:1: error: stray '\243' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\304' in program
 Postată de Clasa Intrare/ieșire Limită timp Limită memorie Sursa problemei Autor Dificultate Scorul tău

 ^
max2.cpp:7:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\310' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\231' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:7:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:8:2: error: stray '\304' in program
  Candale Silviu (silviu) 9 tastatură / ecran 0.1 secunde 64 MB / 8 MB 

  ^
max2.cpp:8:2: error: stray '\203' in program
max2.cpp:11:1: error: stray '\310' in program
 ușoară 

 ^
max2.cpp:11:1: error: stray '\231' in program
max2.cpp:11:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:11:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:14:6: error: "max2" is not a valid filename
 #105 max2 

      ^
max2.cpp:16:1: error: stray '\304' in program
 Etichete: nicio etichetă

 ^
max2.cpp:16:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:18:1: error: stray '\310' in program
 Enunț

 ^
max2.cpp:18:1: error: stray '\233' in program
max2.cpp:20:1: error: stray '\310' in program
 Soluții 

 ^
max2.cpp:20:1: error: stray '\233' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\304' in program
 Să se scrie un program care determină maximul a două numere întregi citite de la tastatură.

 ^
max2.cpp:22:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\303' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\256' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:22:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:25:1: error: stray '\304' in program
 Programul va citi de la tastatură două numere întregi.

 ^
max2.cpp:25:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:25:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:25:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:25:1: error: stray '\303' in program
max2.cpp:25:1: error: stray '\256' in program
max2.cpp:27:1: error: stray '\305' in program
 Date de ieşire

 ^
max2.cpp:27:1: error: stray '\237' in program
max2.cpp:28:1: error: stray '\305' in program
 Programul va afişa pe ecran cel mai mare dintre cele două numere citite.

 ^
max2.cpp:28:1: error: stray '\237' in program
max2.cpp:28:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:28:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:30:1: error: stray '\305' in program
 Restricţii şi precizări

 ^
max2.cpp:30:1: error: stray '\243' in program
max2.cpp:30:1: error: stray '\305' in program
max2.cpp:30:1: error: stray '\237' in program
max2.cpp:30:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:30:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:31:1: error: stray '\303' in program
 valorile absolute ale numerelor citite vor fi mai mici decât 2.000.000.000

 ^
max2.cpp:31:1: error: stray '\242' in program
max2.cpp:31:63: error: too many decimal points in number
 valorile absolute ale numerelor citite vor fi mai mici decât 2.000.000.000

                                                               ^
max2.cpp:36:1: error: stray '\305' in program
 Ieşire

 ^
max2.cpp:36:1: error: stray '\237' in program
max2.cpp:39:1: error: stray '\303' in program
 Încărcare soluție

 ^
max2.cpp:39:1: error: stray '\216' in program
max2.cpp:39:1: error: stray '\304' in program
max2.cpp:39:1: error: stray '\203' in program
max2.cpp:39:1: error: stray '\310' in program
max2.cpp:39:1: error: stray '\233' in program
max2.cpp:41:1: error: stray '\310' in program
 Lipește codul aici

 ^
max2.cpp:41:1: error: stray '\231' in program
max2.cpp:45:1: error: stray '\342' in program

 ^
max2.cpp:45:1: error: stray '\200' in program
max2.cpp:45:1: error: stray '\213' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\342' in program
  Contact •  Reîncarcă • 2a02:2f04:524:2f00:819b:5827:b294:3c54

  ^
max2.cpp:47:2: error: stray '\200' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\242' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\303' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\256' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\304' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\203' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\342' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\200' in program
max2.cpp:47:2: error: stray '\242' in program
max2.cpp:1:1: error: 'pbInfo' does not name a type
 pbInfo.ro

 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema max2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.