Detalii evaluare #50224074

Rezumat problemă

#1979 rbtree

Gigel se joacă cu un graf orientat cu N noduri. Inițial toate nodurile grafului sunt transparente, dar lui Gigel îi place schimbarea. Fire ambițioasă, el colorează unele noduri în roșu, altele în negru, iar pe celelalte în alb (probabil din cauza crizei de vopsea colorată din 2017).

Gigel recrutează o armată de furnici pe care o așează în nodul 1, cu el în fruntea lor și se hotărăște să cucerească graful.În fiecare moment, Gigel poate trimite un număr de furnici din orice nod X (în care se află deja furnici) în vecinii lui X, cu condiția ca cel puțin o furnică să rămână în nodul X. Excepție de la această regulă face nodul 1, cel în care se află Gigel, unde nu este obligatoriu să rămână furnici.

Dacă într-un nod se află Gigel sau cel puțin o furnică, atunci acel nod se numește ocupat. Graful este cucerit atunci când Gigel a ocupat cel puțin un nod roșu și cel puțin un nod negru.

Sa se determine numărul minim de furnici pentru ca Gigel să cucerească graful.

Info Oltenia 2017, Clasele XI-XII, individual

Detalii

Problema rbtree Operații I/O rbtree.in/rbtree.out
Limita timp 0.15 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50224074 Utilizator Tomita Matey (mateytomita)
Fișier rbtree.cpp Dimensiune 2.74 KB
Data încărcării 01 Aprilie 2024, 13:18 Scor / rezultat 60 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0.016 secunde OK. 2 2
3 0.016 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0.028 secunde Caught fatal signal 11 2 0
6 0.032 secunde Caught fatal signal 11 2 0
7 0.012 secunde OK. 2 2
8 0.012 secunde OK. 2 2
9 0.012 secunde OK. 2 2
10 0.012 secunde OK. 2 2
11 0.012 secunde OK. 2 2
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0.012 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 2 2
15 0.02 secunde OK. 2 2
16 0 secunde OK. 2 2
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0 secunde OK. 2 2
22 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
23 0 secunde OK. 2 2
24 0 secunde OK. 2 2
25 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0.008 secunde OK. 2 2
28 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
29 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0.008 secunde OK. 2 2
31 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0.052 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.028 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0.056 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0.052 secunde Raspuns gresit. 2 0
37 0.048 secunde Raspuns gresit. 2 0
38 0 secunde OK. 2 2
39 0.028 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0 secunde OK. 2 2
41 0 secunde OK. 2 2
42 0.028 secunde OK. 4 4
43 0 secunde OK. 2 2
44 0 secunde OK. 2 2
45 0 secunde OK. 2 2
46 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
47 0 secunde OK. 2 2
48 0.02 secunde OK. 4 4
Punctaj total 60

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema rbtree face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.