#1598
Coada1
Se consideră C
o coadă de numere naturale, iniţial vidă. Se definesc 2 tipuri de operaţii.
Operaţia 1
: push X
, adaugă elementul X
în coadă. Dacă X
există deja în coadă, se scot toate elementele din coadă, pana la întâlnirea lui, inclusiv X
.
Exemplu: C: 2 4 5 1 6 Push 5 C: 1 6 5 ( s-au scos 2, 4, 5).
Operaţia 2
: query X
, cere afişarea poziţiei elementului X
în coada C
. Dacă elementul nu există în coadă, se afişează -1
.
Exemplu: C: 2 5 1 3 7 Query 1 Răspuns: 3
Problema | Coada1 | Operații I/O |
coada1.in /coada1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.05 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #50235456 | Utilizator | |
Fișier | coada1.cpp | Dimensiune | 1023 B |
Data încărcării | 01 Aprilie 2024, 18:49 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Coada1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.