Detalii evaluare #50451787

Rezumat problemă

Pentru o permutare p1, p2, …, pN a numerelor de la 1 la N și o poziție K, (1 ≤ K ≤ N), notăm cu BestK numărul minim de interschimbări (a valori situate pe poziții consecutive) necesare pentru a se obține o permutare descrescătoare de la poziția 1 la poziția K și crescătoare de la poziția K la poziția N. Se dă o permutare. Se cere să se rezolve una dintre următoarele două cerințe:
1. Pentru o poziție K dată să se calculeze BestK.
2. Pentru toate pozițiile K de la 1 la N să se calculeze BestK.

Detalii

Problema Bisortare Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.25 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50451787 Utilizator Cazacu Razvan (RazvanCazacu)
Fișier bisortare.cpp Dimensiune 1.41 KB
Data încărcării 10 Aprilie 2024, 09:39 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

bisortare.cpp: In function 'void update(long long int*, int, long long int)':
bisortare.cpp:9:10: warning: statement has no effect [-Wunused-value]
     for(x;x<=n;x+=(x&(-x)))

          ^
bisortare.cpp: In function 'int query(long long int*, int)':
bisortare.cpp:17:10: warning: statement has no effect [-Wunused-value]
     for(x;x!=0;x-=(x&(-x)))

          ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0.032 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0.064 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.052 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0.064 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
28 0.036 secunde Raspuns gresit. 4 0
29 0.032 secunde Raspuns gresit. 4 0
30 0.032 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Bisortare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.