Detalii evaluare #50485369

Rezumat problemă

#4122 munte2

Despre o permutare vom spune că este de tip munte, dacă printre cele N elemente ale sale există un element de indice M astfel încât 1 < M < N, secvența formată din primele M elemente este strict crescătoare, iar secvența formată din ultimele N–M+1 elemente este strict descrescătoare. Adică, folosind notația matematică, avem a[1] < a[2] < ... < a[M - 1] < a[M] > a[M+1] > ... > a[N]. Un exemplu de munte cu 6 elemente poate fi următorul șir: [1, 2, 4, 5, 6, 3]. Să se precizeze dacă pentru permutarea dată aplicând oricâte operații de swap sau dswap se poate obține o permutare de tip munte. Plecând de la permutarea dată, câte permutări de tip munte distincte se pot obține aplicând oricâte operații de swap sau dswap?

ONI 2022, clasa a X-a

Detalii

Problema munte2 Operații I/O munte.in/munte.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 512 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #50485369 Utilizator Verniceanu Darian (elevmoisil)
Fișier munte2.cpp Dimensiune 505 B
Data încărcării 11 Aprilie 2024, 10:49 Scor / rezultat 1 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
4 0 secunde OK. 1 1
5 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
37 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
38 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
40 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
41 0.024 secunde Raspuns gresit. 3 0
42 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
43 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
44 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
45 0.024 secunde Raspuns gresit. 3 0
46 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
47 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
48 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 1

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema munte2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.