Detalii evaluare #50524640

Rezumat problemă

Se dă un număr natural n. Să se genereze o matrice pătratică de dimensiune 2n, după un pattern dat.

Detalii

Problema Pattern Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50524640 Utilizator Petrescu Anastasia (anastasia_28)
Fișier pattern.java Dimensiune 1.97 KB
Data încărcării 12 Aprilie 2024, 23:01 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare


pattern.java:12: error: unmappable character for encoding ASCII
            p *= 2;  // valoarea lui p va fi inmultita cu 2 de fiecare dat?? c??nd se face o iteratie, p reprezentand dimensiunea matricii 
                                                                          ^
pattern.java:12: error: unmappable character for encoding ASCII
            p *= 2;  // valoarea lui p va fi inmultita cu 2 de fiecare dat?? c??nd se face o iteratie, p reprezentand dimensiunea matricii 
                                                                           ^
pattern.java:12: error: unmappable character for encoding ASCII
            p *= 2;  // valoarea lui p va fi inmultita cu 2 de fiecare dat?? c??nd se face o iteratie, p reprezentand dimensiunea matricii 
                                                                              ^
pattern.java:12: error: unmappable character for encoding ASCII
            p *= 2;  // valoarea lui p va fi inmultita cu 2 de fiecare dat?? c??nd se face o iteratie, p reprezentand dimensiunea matricii 
                                                                               ^
pattern.java:13: error: unmappable character for encoding ASCII
        a = new int[p + 1][p + 1];  //in java numerotarea incepe de la 0,  astfel incat matricea va avea p+1 elemente, pentru ca indecsii s?? fie de la 1 la p
                                                                                                                                           ^
pattern.java:13: error: unmappable character for encoding ASCII
        a = new int[p + 1][p + 1];  //in java numerotarea incepe de la 0,  astfel incat matricea va avea p+1 elemente, pentru ca indecsii s?? fie de la 1 la p
                                                                                                                                            ^
pattern.java:23: error: unmappable character for encoding ASCII
        if (i1 < i2) {    //Verific dac?? matricea contine mai multe linii
                                       ^
pattern.java:23: error: unmappable character for encoding ASCII
        if (i1 < i2) {    //Verific dac?? matricea contine mai multe linii
                                        ^
pattern.java:24: error: unmappable character for encoding ASCII
//Impart matricea ??n 4 submatrici care au dimensiuni egale si pe care, ulterior, le parcurg
                  ^
pattern.java:24: error: unmappable character for encoding ASCII
//Impart matricea ??n 4 submatrici care au dimensiuni egale si pe care, ulterior, le parcurg
                   ^
10 errors

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Pattern face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.