Detalii evaluare #50908071

Rezumat problemă

#4647 esm

Spunem că o secvență de numere (a[i], a[i + 1], ..., a[j]) este esm dacă are cel puțin 3 elemente și există cel puțin o pereche de numere (a[x], a[y]) în acea secvență, cu i ≤ x < y < j, astfel încât a[x] * a[y] = a[j]. Se dă un șir a[1], a[2], ..., a[n] de numere naturale. Să se determine:

  • Numărul de secvențe esm din șir de lungime 3.
  • Numărul de secvențe esm din șir care se termină cu elementul de la ultima poziție, a[n].
  • Numărul de secvențe esm din șir.

Detalii

Problema esm Operații I/O esm.in/esm.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50908071 Utilizator Nițu Cristian-Andrei (Cristi789)
Fișier esm.cpp Dimensiune 1.21 KB
Data încărcării 13 Mai 2024, 19:41 Scor / rezultat 30 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

esm.cpp: In function 'int main()':
esm.cpp:12:15: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable]
     int C, n, x;

               ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 3 3
8 0.004 secunde OK. 3 3
9 0.008 secunde OK. 3 3
10 0.008 secunde OK. 3 3
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0.008 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.016 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0.02 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0.024 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 Depășit Limita de timp depășită 4 0
27 Depășit Limita de timp depășită 4 0
28 Depășit Limita de timp depășită 4 0
29 Depășit Limita de timp depășită 4 0
30 Depășit Limita de timp depășită 4 0
Punctaj total 30

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema esm face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.