#4505
Ash este un antrenor Pokemon ambițios, setându-și scopul să devină cel mai bun. Din păcate, rivalul său, Gary, a furat startul și are Pokemoni mai puternici decât cei ai lui Ash.
Totuși, Ash nu se va da bătut chiar așa ușor! Are un plan de bătaie: în aventurile sale a găsit o clădire misterioasă care poate fi reprezentată ca o matrice de N x M
, fiecare celulă reprezentând conținutul unei camere. În această clădire se află:
A
): Ash se află inițial în această camerăM
): cel mai puternic Pokemon cunoscut de om. Ash are deja un Master Ball, așa că îl va poate prinde pe Mewtwo cu ușurință.G
): a fost provocat de Ash la o bătălie de Pokemoni și îl așteaptă într-o anumită cameră_
): Ash poate accesa această cameră#
): Ash nu poate accesa această camerăPlanul său constă în a-l prinde pe Mewtwo, după aceea în a-l confrunta pe Gary. Ash se poate deplasa în cele patru direcții cardinale (N
, E
, S
, V
). Știind că o deplasare se face într-o secundă, determinați numărul minim de secunde în care Ash poate ajunge la Mewtwo, apoi la Gary.
ID | Utilizator | Problema | Data încărcării | Stare | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Mewtwo | 06 Decembrie 2024, 13:13 | Evaluare finalizată | 100 |