Detalii evaluare #16235321

Rezumat problemă

#3065 trio

Trio este un joc ce conține N piese de aceeași formă, așezate una lângă alta pe o tablă de joc și numerotate de la stânga la dreapta cu valori de la 1 la N. Fiecare piesă are marcate pe ea trei zone, iar în fiecare dintre ele este scrisă câte o cifră. Se consideră că o piesă pe care sunt scrise în ordine, de la stânga la dreapta, cifrele C1, C2 și C3 are următoarele proprietăți:
  • este identică cu o altă piesă, dacă această piesă conține exact aceleași cifre, în aceeași ordine cu ale ei sau în ordine inversă. Astfel, piesa C1|C2|C3 este identică cu o altă piesă de forma C1|C2|C3 și cu o piesă de forma C3|C2|C1.
  • este prietenă cu o altă piesă dacă aceasta conține exact aceleași cifre ca piesa dată, dar nu neapărat în aceeași ordine. Astfel, piesa C1|C2|C3 este prietenă cu piesele: C1|C2|C3, C1|C3|C2, C2|C1|C3, C2|C3|C1, C3|C1|C2 și C3|C2|C1. Se observă că două piese identice sunt și prietene!
    Un grup de piese prietene este format din TOATE piesele prietene între ele, aflate pe tabla de joc.
    1) Alegeți o piesă de pe tabla de joc, astfel încât numărul M al pieselor identice cu ea să fie cel mai mare posibil și afișați numărul M determinat;
    2) Afișați numărul grupurilor de piese prietene existente pe tabla de joc;
    3) Afișați numărul maxim de piese dintr-o secvență ce conține piese așezate una lângă alta pe tabla de joc, pentru care prima piesă și ultima piesă din secvență sunt prietene.

Detalii

Problema trio Operații I/O trio.in/trio.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #16235321 Utilizator Craciun Iancu-Cristin (IancuCraciun)
Fișier trio.cpp Dimensiune 1.61 KB
Data încărcării 22 Iunie 2019, 18:22 Scor / rezultat 50 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 2 2
1 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 2 0
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0 secunde OK. 3 3
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
17 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
18 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
19 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
20 0 secunde OK. 5 5
21 0 secunde OK. 5 5
22 0 secunde OK. 5 5
23 0 secunde OK. 5 5
24 0 secunde OK. 5 5
25 0 secunde OK. 5 5
26 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
27 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
28 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
29 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
Punctaj total 50

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema trio face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.