#2611
raza
Avem la dispoziție un chenar dreptunghiular format din oglinzi. O rază de lumină pornește din colțul stânga jos al dreptunghiului sub un unghi de 45 de grade față de latura de jos a dreptunghiului și lovește latura de sus sau latura din dreapta. Aici se reflectă (pornește spre o altă latură tot sub un unghi de 45 de grade față de latura de care s-a lovit). Își continuă drumul până când ajunge într-un colț al dreptunghiului.
Admitere UBB-Cluj 2017
Problema | raza | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #16301881 | Utilizator | |
Fișier | raza.cpp | Dimensiune | 283 B |
Data încărcării | 07 Iulie 2019, 17:45 | Scor / rezultat | 100 puncte |
raza.cpp: In function 'int main()': raza.cpp:13:19: warning: unused variable 'l' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:21: warning: unused variable 'L' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:23: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:25: warning: unused variable 'aux' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:29: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:31: warning: unused variable 's1' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:36: warning: unused variable 's2' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^ raza.cpp:13:41: warning: unused variable 'y' [-Wunused-variable] long long n,m,l,L,x,aux,i,s1=0,s2=1,y; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema raza face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.