#4474
Vrăjitorul Amaric a găsit un șir cu N
numere, pe care vrea să-l transforme astfel încât să conțină o secvență de valori egale de lungime cât mai mare. Pentru aceasta, Amaric a pregătit două feluri de magii:
- magia de tip 1: alege două numere din șir și le schimbă între ele în șir. Această magie se poate aplica de oricâte ori.
- magia de tip 2: alege un număr din șir și îl mărește cu o valoare care este divizor al acestuia. Această magie se poate aplica cel mult o dată pentru fiecare număr din șir.
De exemplu, dacă șirul contine numerele (6, 8, 4, 8)
, aplicând magia de tip 1 pentru numerele 4
și 8
, șirul devine (6, 8, 8, 4)
. Dacă aplicăm magia de tip 2 pentru numărul 4
, el poate deveni 5
sau 6
sau 8
.
Scrieți un program care să determine lungimea maximă a unei secvențe de numere egale dacă:
Concursul Interjudețean de Matematică și Informatică SEVER-AUREL GROZE 2023
ID | Utilizator | Problema | Data încărcării | Stare | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Magie1 | 30 Iunie 2023, 14:12 | Evaluare finalizată | 30 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 14:09 | Evaluare finalizată | 70 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 12:14 | Evaluare finalizată | 100 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 12:11 | Evaluare finalizată | 90 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 11:09 | Evaluare finalizată | 100 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 11:02 | Evaluare finalizată | 60 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 11:01 | Evaluare finalizată | 30 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 08:19 | Evaluare finalizată | 0 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 08:16 | Evaluare finalizată | 10 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 08:12 | Evaluare finalizată | 0 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 08:11 | Evaluare finalizată | 0 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 08:11 | Evaluare finalizată | 0 | |||
Magie1 | 30 Iunie 2023, 08:09 | Evaluare finalizată | 0 | |||
Magie1 | 29 Iunie 2023, 23:12 | Evaluare finalizată | 100 | |||
Magie1 | 29 Iunie 2023, 23:11 | Evaluare finalizată | 60 | |||
Magie1 | 29 Iunie 2023, 23:06 | Evaluare finalizată | 30 | |||
Magie1 | 29 Iunie 2023, 20:00 | Evaluare finalizată | 100 | |||
......... | Magie1 | ......... | ......... | ......... |