Detalii evaluare #32464222

Rezumat problemă

#3778 Pian

Ian este un copil pasionat de muzică, așa că părinții săi i-au cumpărat de ziua lui un pian. Pianul lui Ian este mai special, acesta are N clape. Întrucât pianul nu este nou, clapele se mișcă mai greu, astfel apăsarea celei de-a i-a clape durează t[i] secunde. Deoarece Ian este foarte nerăbdător, s-a hotarât să repare clapele pianului pentru ca apăsarea unei clape să fie cât mai rapidă. Acesta poate selecta două clape vecine i și i+1 ce necesită t[i], respectiv t[i+1] secunde pentru a fi apăsate și le lustruiește. În urma lustruirii, cele două clape vor necesita doar cmmdc(t[i],t[i+1]) secunde pentru apăsarea fiecăreia. Practic, o operație va efectua următoarea transformare asupra clapelor: t[i] = t[i + 1] = cmmdc(t[i], t[i+1]).

  • Cerința 1: Ian vrea să facă un riff (adică să apese fiecare clapă o singură dată) și vrea să știe care ar fi durata de timp a unui riff pe pianul lustruit.
  • Cerința 2: Pentru că Ian nu are timp de pierdut cu lustruitul, acesta vrea o listă de instrucțiuni de lungime minimă asfel încât dupa efectuarea instrucțiunilor pianul să fie lustruit.

Detalii

Problema Pian Operații I/O pian.in/pian.out
Limita timp 0.3 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #32464222 Utilizator Paun Andrei (GarenMain)
Fișier pian.cpp Dimensiune 770 B
Data încărcării 16 Noiembrie 2021, 20:26 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Gresit 3 0
1 0 secunde Gresit 3 0
2 0 secunde Gresit 3 0
3 0 secunde Gresit 3 0
4 0 secunde Gresit 3 0
5 0 secunde Gresit 3 0
6 0 secunde Gresit 3 0
7 0 secunde Gresit 3 0
8 0 secunde Gresit 3 0
9 0 secunde Gresit 3 0
10 0 secunde Gresit 3 0
11 0 secunde Gresit 3 0
12 0 secunde Gresit 3 0
13 0 secunde Gresit 3 0
14 0 secunde Gresit 3 0
15 0 secunde Gresit 3 0
16 0 secunde Gresit 3 0
17 0 secunde Gresit 3 0
18 0 secunde Gresit 3 0
19 0 secunde Gresit 3 0
20 0 secunde Gresit 4 0
21 0 secunde Gresit 4 0
22 0 secunde Gresit 4 0
23 0 secunde Gresit 4 0
24 0 secunde Gresit 4 0
25 0 secunde Gresit 4 0
26 0 secunde Gresit 4 0
27 0 secunde Gresit 4 0
28 0 secunde Gresit 4 0
29 0 secunde Gresit 4 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Pian face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.