Tablourile unidimensionale A
și B
au elementele: A=(2,22,25,32,48)
, iar B=(3,5,8,45,60)
. Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului obținut în urma interclasării lui A
și B
în ordine crescătoare.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Tablourile unidimensionale A
și B
au elementele: A=(20,17,12,10,3)
, iar B=(45,16,12,7,2)
. În urma interclasării lor în ordine descrescătoare se obține tabloul cu elementele:
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabila x
este de tip întreg și poate memora un număr din intervalul [1000,2000]
. Indicați valoarea minimă pe care o poate avea expresia C/C++ de mai jos.
(x-999)%1000
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În secvenţa de mai jos, variabila c
memorează un caracter, iar variabilele i
și k
sunt de tip întreg.
k=0; for(i=1;i<=9;i++) { cin>>c; | scanf("%c",&c); if(c=='a') k=k+1; }
Scrieţi valoarea variabiei k
în urma executării secvenţei, știind că se citesc de la tastatură, în această ordine, literele s a n a t a T E A
Variabilele x
, y
și z
sunt de tip întreg și memorează valori distincte. Indicați o secvenţă de instrucţiuni în urma executării căreia se realizează interschimbarea valorilor variabilelor x
și y
.
Varianta 1 |
x=y; y=z; z=x; |
Varianta 2 |
y=z; z=x; x=y; |
Varianta 3 |
z=y; y=x; x=z; |
Varianta 4 |
z=x; z=y; x=y; |
Indicați o expresie C/C++ care are valoarea 1
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabilele x
și y
sunt de tip întreg. Indicați o instrucțiune ce realizează o prelucrare echivalentă următoarea.
x=-abs(y);
Varianta 1 |
if(x<0) x=-y; else x=y; |
Varianta 2 |
if(y<0) x=y; else x=-y; |
Varianta 3 |
if(x>0) x=-y; else x=y; |
Varianta 4 |
if(y>0) x=y; else x=-y; |
Variabilele x
și y
sunt de tip real, x
are valoarea 3.5
, iar y
are valoarea 7.2
. Indicați expresia C/C++ a cărei valoare este 3
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabila x
este de tip întreg. Indicați o expresie care are valoarea 1
dacă și numai dacă expresia C/C++ de mai jos are valoarea 1
.
x<=3 || x>30
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabila x
este de tip întreg și poate memora un număr natural nenul. Indicați valoarea maximă pe care o poate avea x
, astfel încât expresia C/C++ (x/3)*x==x
să aibă valoarea 1
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|