Exerciții

Căutare

Filtrare

?
exerciții corespund restricțiilor

Rezultate 611

Exercițiul #9

Care dintre următoarele expresii C/C++ are valoarea 1 dacă și numai dacă numărul real memorat în variabila x se află în intervalul (-2,2)?

Varianta 1

x*x-4<=0

Varianta 2

4-x*x>0

Varianta 3

(2<x)&&(x<-2)

Varianta 4

(x-2)*(x+2)>0

Variante Bacalaureat 2009 Clasa a IX-a

Exercițiul #30

Care din următoarele afirmaţii despre operatorii din C/C++ este falsă?

Varianta 1

> este operator relaţional

Varianta 2

% este operator aritmetic

Varianta 3

&& este operator logic

Varianta 4

<= este operator logic

Variante Bacalaureat 2009 Clasa a IX-a

Exercițiul #51

Care este instrucţiunea prin care variabilei x i se atribuie numărul obţinut prin inversarea ordinii cifrelor numărului natural format din exact 2 cifre, memorat în variabila întreagă y?

Varianta 1

x=y/10*10+y%10;

Varianta 2

x=y%10*10+y/10;

Varianta 3

x=y%10+y/10*10;

Varianta 4

x=y%10+y/10;

Variante Bacalaureat 2009 Clasa a IX-a

Exercițiul #799

Variabila x este de tip întreg. Numărul de valori întregi distincte ale lui x pentru care expresia C/C++ x/2017 are valoarea 0 este:

Varianta 1

2016

Varianta 2

2017

Varianta 3

2•2016+1

Varianta 4

2•2017+1

Subiect Bacalaureat 2017 Clasa a IX-a

Exercițiul #509

Indicaţi expresia care are valoarea 1 dacă şi numai dacă numărul natural memorat în variabila întreagă x are exact două cifre.

Varianta 1

x/100==0 && x>9

Varianta 2

x/100==0 || x<10

Varianta 3

x%100==0 && x<100

Varianta 4

x%100==0 || x>9

Subiect Bacalaureat 2013 Clasa a IX-a

Exercițiul #797

Se consideră algoritmul de mai jos, reprezentat în pseudocod.

citeşte n
    (număr natural nenul) 
┌pentru i←1,n execută
│┌pentru j←1,n execută
││┌dacă i=j sau i+j=n+1 atunci 
│││ scrie ’#’ 
│││altfel 
│││ scrie j 
││└■
│└■
└■

Scrieți un număr care poate fi citit, astfel încât, în urma executării algoritmului numărul de simboluri # afișate să fie 100.

Subiect Bacalaureat 2017 Clasa a IX-a

Exercițiul #121

În secvenţa de mai jos, variabila a memorează un tablou bidimensional cu 20 de linii şi 20 de coloane, numerotate de la 1 la 20, cu elementele reale. Variabila p este reală, iar i este de tip întreg.

Care dintre instrucţiunile de mai jos poate înlocui punctele de suspensie din secvenţa de program următoare astfel încât executarea acesteia să determine memorarea în variabila p a valorii produsului celor 40 de elemente aflate pe diagonalele matricei.

p=1;
for(i=1;i<=20;i++)
    ....
Varianta 1

p=p*a[21-i][i]*a[i][21-i];

Varianta 2

p=p*a[i][i]*a[i][20-i];

Varianta 3

p=p*a[i][i]*a[21-i][21-i];

Varianta 4

p=p*a[21-i][21-i]*a[i][21-i];

Variante Bacalaureat 2009 Clasa a IX-a

Exercițiul #330

În secvenţa de program următoare, variabila a memorează o matrice cu 8 linii şi 8 coloane (numerotate de la 1 la 8), cu elemente numere întregi, iar toate celelalte variabile sunt întregi.

Ce valoare va avea elementul a[8][8] după executarea secvenţei?

for(i = 1; i<=8; i++)
{ k=i;
  for(j = 1; j<=8; j++)
  { a[i][j]=k; k=k+1; }
}
Varianta 1

16

Varianta 2

15

Varianta 3

64

Varianta 4

10

Variante Bacalaureat 2009 Clasa a IX-a

Exercițiul #1006

Indicați numerele pe care le pot memora variabilele întregi x şi y, astfel încât valoarea expresiei C/C++ de mai jos să fie 1.

x/2+x%y-x/y==0

Varianta 1

x=4 și y=2

Varianta 2

x=6 și y=3

Varianta 3

x=8 și y=4

Varianta 4

x=10 și y=0

Subiect Bacalaureat 2019, sesiunea iunie-iulie Clasa a IX-a

Exercițiul #819

Variabile x și y sunt de tip întreg și memorează numere naturale nenule. Indicați instrucțiunea care poate înlocui punctele de suspensie, astfel încât în urma executării secvenței obţinute să se interschimbe valorile inițiale ale variabilelor x și y.

......
y=x/y; 
x=x/y;
Varianta 1

x=x*y;

Varianta 2

x=y/x;

Varianta 3

y=x*y;

Varianta 4

y=y/x;

Subiect Bacalaureat 2017, SN Clasa a IX-a